torsdag den 7. juli 2011

De første nedskriblede ord og tanker

Hvad skal jeg bruge en blog til? Hvorfor overhovedet lave en blog? Er det ikke for dumt?

Mange tanker er fløjet igennem  hovedet på mig, med hensyn til det med at folk blogger så meget. Skal jeg til at være en del af deres "dagbog" og privatliv? Det har jeg synes underligt - indtil i dag.

Læste en andens blog, og hun havde gjort sig de samme tanker, omkring blogge-trenden. At det måske var for fjollet. Men alligevel har hun lavet en, hvor hun mest af alt fortæller om arbejdet med sin hest i hverdagen, men også hvordan det går med dem hun har i træning.

Hertil fik jeg så den ide, at jeg da kunne blogge om Masca - ligeså vel som hun blogger om sin øjesten. Det gør vel ikke noget og dele ud af sin glæde til sin bedste ven, hobby og soulmate?

Derfor vil denne blog komme til at bestå af tanker omkring min skønne hest Masca, hvordan jeg træner med ham, hans sygdomsforløb gennem forfangenheden, her i sommer.
Men her kommer også til at være frustrationer og store ord over, hvordan hesteverdenen nogen gange er skruet sammen, og hvor svært det er at finde rundt i junglen over foder, smedebesøg og også træningen af heste.

Grundet min store kærlighed til heste - og specielt min lille Masca, vil bloggen her primært indeholde ting om ham. Men kan da ikke frasige mig, at jeg kommer til at smide et par tanker eller to ind om noget andet.

God fremtidig læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar